Manewry na PKW przed imprezą.
Podstawienie składu na peron.
Px48-1756 na zwrotnicy.
Trzeba było jeszcze wyładować drewno z brankardu.
Odstawienie składu.
W oczekiwaniu na powitalny wyjazd luzem na Przeładownię.
Zjazd specjalnego pociągu dla uczestników imprezy.
Sprawdzanie torowiska prowadzącego do cukrowni.
W oddali widać pociąg specjalny z Poznania (trochę za wcześnie)
Ol49-7 + 2 oliwkowe wagony bp (st.ozn: bh).
Ol49-7 w całej okazałości.
Postój na stacji końcowej w Środzie.
Manewry na stacji Środa
Ol49 przecina drogę wylotową ze Środy do Śremu.
Stare dobre czasy :)
Wjazd na boczne tory cukrowni.
Ostatni parowóz jeździł po nich w latach 70'.
Reprezentacyjny postój Ol49-7 w tle Px48-1756 .
Na stacji Środa Wąsk czeka Lyd1-210 wraz z wagonem 1Aw.
Różnica między dwoma parowozami jest kolosalna.
Przejazd ...
... parowozów ...
... nieco dalej.
Px48 stoi na torze przeładowczym obok Ol49-7.
Parowozy od tendra (Ptx48 po prawej, 25d49 po lewej).
Nietypowy widok na peiksa.
Nieco wyższy peiks i nieco niższa "oelka"
Zjazdz z torów przeładowczych ...
... i wjazd Px48 na rampę obok drezyna WMC.
Oelka w oczekiwaniu na Px48.
Na stacji Środa Miasto.
Dwa pociągi na stacji Lyd1-210 + 1aw oraz Px48-1756 + skład mieszany.
Pociąg gotowy do odjazdu.
Odjazd!!
Popołudniowa siesta na dworcu PKP w Środzie.
Ol49-7 od czołownicy.
Dyspozytor zlecił zmianę toru z 3 na 1 .
Historyczne zdjęcie parowozu w tle budynek stacji obok TLK.
Skład od końca pociągu.
Na kilka minut przed odjazdem nad Środą zebrały się czarne chmury ...
... i już Środa Miasto w strugach ulewnego deszczu.
Tradycyjnie już na koniec rozpoczęły się manewry.
Odczepeinie składu wraz z brankardem.
Naczelnik kolejki przekłada zwrotnicę.
Na koniec zza chmur wyszło słońce
Lekkie "rollowanie" na mokrych szynach.
Peiks w obłokach pary.
Cel szopa.
Wjazd do parowozowni - koniec imprezy.